Keski-Pohjanmaan Keskustalta vahva tuki Sipilälle sekä Vanhaselle, Kerola jatkaa puheenjohtajana

Keski-Pohjanmaan keskustalaiset tukevat Juha Sipilän jatkoa Keskustan johdossa ja pääministerinä. Asiasta linjasi piirikokous yksimielisesti lauantaina 11.11. Sipilän kaudella Keskusta on palauttanut Suomeen kyvyn tehdä päätöksiä, jotka tuovat työttömille työtä kautta maan sekä vankistavat hyvinvointivaltion talouspohjaa.

Suomen syöksykierre on oikaistu niin työllisyyden kuin taloudenkin osalta. Hyvä kehitys näkyy myös Keski-Pohjanmaan valoisissa näkymissä. Tätä hyvää kehityssuuntaa täytyy vahvistaa, ei horjuttaa.

Tasavallan presidentiksi Keskustan Keski-Pohjanmaan piiri tukee Matti Vanhasta. Suomi tarvitsee Matti Vanhasen ylivoimaista ulkopoliittista kokemusta, näkemystä ja osaamista. Presidentin on oltava kaikkien suomalaisten ja koko maan vahva puolestapuhuja sekä edistettävä aktiivisesti rauhaa ja vakautta Euroopassa. Vanhanen täyttää nämä presidentin mitat ehdokkaista parhaiten.

Piirikokous valitsi piirin puheenjohtajana jatkamaan Mari Kerolan Kannuksesta. Varapuheenjohtajiksi valittiin Johanna Paloranta Kokkolasta sekä Hannes Torppa Vetelistä.

Lisätietoja:

Mari Kerola, piirin puheenjohtaja