Asia selväksi: Keskustelu sote- ja maakuntauudistuksesta 24.2. Kokkolassa

Sosiaali- ja terveyspalvelut uudistetaan ja maakuntauudistuksella pistetään hallinto toimivampaan järjestykseen. Valta valtiolta alueilla, byrokraateilta kansalle ja palvelut sujuviksi kaikille suomalaisille. Näinkö käy?
Kuka käyttää jatkossa valtaa Keski-Pohjanmaalla? Miten uusi maakunta päättää asioista? Miten asioista pitäisi linjata nyt, valmistelun edetessä täyttä höyryä?

Keskustalainen, tule mukaan kuuntelemaan, keskustelemaan ja linjaamaan lauantaina 24.2. sote-maakuntauudistuksesta ja alueemme tulevaisuudesta. Valtakunnallisen näkökulman tuo Keskustan varapuheenjohtaja, ex-peruspalveluministeri Juha Rehula, joka juuri eduskunnan käsittelyyn tulevan uudistuksen kuin omat taskunsa. Sote-maakuntauudistuksen kuumista kysymyksistä Keski-Pohjanmaalla alustaa uudistuksen ohjausryhmän puheenjohtaja, keskustapiirin puheenjohtaja Mari Kerola.

Tilaisuus pidetään Keski-Pohjanmaan ammattiopiston (KPEDU) tiloissa Kokkolassa, osoitteessa Närvilänkatu 8.

Kahvit kello 10 alkaen, itse tilaisuus alkaa 10:30. Tilaisuus päättyy viimeistään kello 13.

Tervetuloa!